Телевизия ЕВРОКОМ стартира през 1996г. като част от компанията ЕВРОКОМ кабел. Тя притежава регистрация в СЕМ за излъчване на24 часова програма по кабел и сателит. Съдържанието на телевизия Евроком е ориентирано към най-широката аудитория и предлага: новинарски емисии, политически, здравни, спортни и развлекателни предавания с различна тематична насоченост.
Седмичен обхват:4.93% | 191 394 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Пол
Жени
Мъже
38%
62%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
6%
10%
14%
23%
25%
23%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
24%
34%
36%
6%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
76
125
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
49
58
63
103
142
242
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
90
106
99
121
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.