Nickelodeon е американски детски телевизионен канал. Програмната схема е ориентирана основно към деца във възрастовият диапазон 2 до 17 години, но някои от предаванията целят и по-широка семейна аудитория.
Част от медийна група "The Sales House"
Седмичен обхват:5.26% | 204 297 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
Пол
Жени
Мъже
59%
41%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
28%
27%
29%
12%
3%
1%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
23%
37%
31%
9%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
118
82
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
225
157
135
52
20
13
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
87
118
88
135
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.