Nick Jr. е телевизия за деца в предучилищна възраст, която предоставя комбинация от умно и забавно съдържание в сигурна и нежна среда с интерактивни, музикални и образователни предавания. От 1 март програмата на детския канал вече се излъчва на български език, а Нова Броудкастинг Груп отговаря за рекламните продажби. Дистрибуция в България: 544 248 домакинства.
Среднодневен рейтинг:0.13% | 8 544 души
Среднодневен обхват:1.75%
Целева група:всички 4+
Източник: GARB, май 2022
Пол
Жени
Мъже
63%
37%
Възраст
4-14
15-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65+
25%
7%
15%
33%
5%
9%
6%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
7%
19%
19%
55%
Aнализът е направен на база среднодневен рейтинг Източник: GARB, май 2022
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
121
78
Възраст
4-14
15-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65+
216
65
129
216
33
59
30
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
38
123
47
209
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база среднодневен рейтинг Източник: GARB, май 2022
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.