Радио Витоша комбинира най-добрата музика от 90-те до днес с най-слушаното сутрешно радио-шоу "Тройка на разсъмване" и най-атрактивните водещи. Слоганът на радиото е „Следвай музиката“ и обединява аудиторията във възрастовата група от 24 до 45 години.
Част от медийна група "Nova Radio Group"
Седмичен обхват:10% | 374 596 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
Данните са за цялата аудитория на станцията, не за конкретен град.
Пол
Жени
Мъже
42%
58%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
13%
21%
30%
17%
14%
5%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
32%
32%
32%
4%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024 Данните са за цялата аудитория на станцията, не за конкретен град.
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
84
117
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
108
122
138
76
80
55
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
120
101
91
64
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024 Данните са за цялата аудитория на станцията, не за конкретен град.
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.