Безплатният вестник на България. 19 минути е сутрешното четиво на пътуващите към работните места активни българи в големите градове.
Периодичност:ежедневник
Седмичен обхват:2.44% | 94 767 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
Данните са за цялата аудитория на изданието, не за конкретен град.
Пол
Жени
Мъже
43%
57%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
11%
17%
23%
21%
15%
13%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
59%
17%
22%
1%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024 Данните са за цялата аудитория на изданието, не за конкретен град.
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
85
115
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
93
99
105
95
89
132
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
224
55
63
17
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024 Данните са за цялата аудитория на изданието, не за конкретен град.
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.