National Geographic е официалното издание на една от най-големите световни научни и образователни организации с идеална цел - Националното географско дружество на САЩ. С всеки закупен брой на списанието милиони хора по света дават своя принос за финансирането на хиляди научно-изследователски проекти.
Част от медийна група "SBB Media"
Периодичност:месечно
Седмичен обхват:13.85% | 537 696 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Пол
Жени
Мъже
41%
59%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
9%
18%
26%
22%
15%
10%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
31%
32%
33%
4%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
81
119
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
70
105
122
98
87
106
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
120
98
91
75
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.