МОDА е списание за съвременната жена със среден и висок социален
статус, потребител на качествени стоки, маркови дрехи, маркова козметика, дизайнерска мода.
Седмичен обхват:3.75% | 145 642 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
Пол
Жени
Мъже
72%
28%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
22%
19%
17%
17%
19%
6%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
23%
31%
41%
5%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
144
55
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
175
113
80
75
110
64
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
86
99
116
74
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, октомври 2023 - юни 2024
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.