МОDА е списание за съвременната жена със среден и висок социален
статус, потребител на качествени стоки, маркови дрехи, маркова козметика, дизайнерска мода.
Седмичен обхват:3.49% | 135 475 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Пол
Жени
Мъже
64%
36%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
23%
24%
18%
11%
18%
6%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
26%
35%
36%
3%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
128
71
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
187
141
85
49
102
61
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
98
107
100
64
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.