196
home,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-196,bridge-core-2.8.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-26.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Блог

a
  • С появата на платформите за музикален стрийминг, интернет завинаги промени индустрията. Именно развитието на този тип платформи е пътят, чрез който музикалният пазар ще успее да възобнови своите приходи след сериозния период на спад през 2010-2013г.

  • MarTech е комбинация от маркетинг и технологии. MarTech предлага на търговците софтуер и инструменти за планиране, изпълнение и измерване на маркетинговите кампании. MarTech инструментите се използват за автоматизиране на процесите.

  • Медиите са информационният прозорец на обществото. Те често са наричани „четвърта власт“ и биват обвинявани в комерсиализация заради наличието на твърде много реклами, но защо медиите имат нуждата от реклама, за да функционират?

  • Музикалната индустрия е пазар, претърпял значими промени след появата на интернет. Пътят в пред-дигиталната ера е ясен - един артист издава албум, излъчват го по радио, телевизия, има клубни участия и интервюта, продажби.