Nickelodeon е американски детски телевизионен канал. Програмната схема е ориентирана основно към деца във възрастовият диапазон 2 до 17 години, но някои от предаванията целят и по-широка семейна аудитория.
Част от медийна група "The Sales House"
Седмичен обхват:5.17% | 200 555 души
Целева група:Всички 16-74г.
Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Пол
Жени
Мъже
58%
42%
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
29%
31%
26%
11%
3%
1%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
21%
34%
37%
7%
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
115
85
Възраст
16-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65-74
235
178
121
49
16
9
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
80
106
102
148
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база седмичен обхват Източник: Media Research Hub, април 2024 - декември 2024
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.