Nick Jr. е телевизия за деца в предучилищна възраст, която предоставя комбинация от умно и забавно съдържание в сигурна и нежна среда с интерактивни, музикални и образователни предавания. От 1 март програмата на детския канал вече се излъчва на български език, а Нова Броудкастинг Груп отговаря за рекламните продажби. Дистрибуция в България: 544 248 домакинства.
Среднодневен рейтинг:0.16% | 10 726 души
Среднодневен обхват:2.1%
Целева група:всички 4+
Източник: GARB, Март 2022
Пол
Жени
Мъже
60%
40%
Възраст
4-14
15-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65+
15%
6%
23%
29%
6%
14%
8%
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
10%
21%
26%
43%
Aнализът е направен на база среднодневен рейтинг Източник: GARB, Март 2022
Индекс над 100 показва силно предпочитание на конкретната демографска група към съответната медия.
Пол
Жени
Мъже
116
83
Възраст
4-14
15-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65+
131
53
198
190
40
88
40
Местоположение
София
Голям град
Малък град
Село
 
51
133
67
165
Демографските показатели са оцветени според индекса на предпочитание както следва
100-150
151-200
200+
Aнализът е направен на база среднодневен рейтинг Източник: GARB, Март 2022
За да използваш модула за медийно планиране трябва да влезеш в профила си.